مطلب زیر با توجه به درخواست دوستان و همچنین اطلاع رسانی در مورد امکاناتی که ایرانسل برای مشتریان خود ارائه نموده از سایت ها و وبلاگ های گوناگونی گردآوری شده است که امیدواریم مورد استفاده قرار گیرد!

http://itcn.ir/wp-content/uploads/Imagenajvafun.com_5.gif

               فقط یک نقطه کوچک را لازم دانستم که توضیح بدهم آن هم اینکه امکان دارد بعضی از این امکانات با گذشت زمان مسدود و یا تبدیل به نوع دیگر خدمات گردیده باشند لطفاً جهت آگاهی کامل به سایت ایرانسل مراجعه فرمائید…

         با توجه به طرحهای مختلف و مخفی ایرانسل و کدهای متنوع آن، حتماً تا به حال به این موضوع فکر می کردید که آیا راهی برایانتقال اعتباراز یکسیم کارت ایرانسل به سیم کارت دیگر ایرانسل وجود دارد ؟
با ترفندی که امروز قصد معرفی آن را داریم قادرید تا تنها با ارسال یک پیام کوتاه ، مقدار اعتبار دلخواه خود را به سیم کارت ایرانسل دیگری انتقال دهید !
تصور کنید اعتبار سیم کارت اعتباریتان رو به پایان است و نیاز به شارژ سیم کارت دارید ، در حالی که دسترسی به کارت شارژ نیز ندارید .

در چنین مواقعی بهترین گزینهانتقال اعتبار دلخواه از سیم کارت دوستتان به سیم کارت شما است . کافی است با وی تماس بگیرید تا اعتبار دلخواه خود را برایتان ارسال کند …
برای این مظور کافی است ابتدا با سیم کارتیکه قصد دارید تا از آن اعتبار بگیرید یک پیام کوتاه به صورت زیر و به شماره ۱۱۱۲ ارسال کنید


مبلغ مورد نظر به ریال: شماره سیم کارت مقصد
» به طور مثال فرض کنید قصد داریم تا ازسیم کارتبه شماره فرضی ۰۹۳۵۱۱۱۱۱۱۱ به شماره ۰۹۳۵۲۲۲۲۲۲۲ ، مبلغ ۱۰۰۰ تومان اعتبار انتقال دهیم .
بدین منظور کافی است ازسیم کارت اول یک پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۲ ارسال کنید که در متن آن ابتدا شماره سیم کارت مقصد را نوشته و سپس علامت دو نقظه گذاشته و سپس مبلغ مورد نظر را به ریال وارد کنید .
پس از انجام عمل فوق و ارسال متن پیام به شماره ۱۱۱۲ ، به صورت اتوماتیک برای هر دو سیم کارت یک پیام کوتاه با مضمون انتقال موفقیت آمیزاعتبار ارسال خواهد شد .
لازم به ذکر است حداقل مبلغ برای انتقال اعتبار ۱۰۰ تومان می باشد و بابت انتقال مبلغ ۵۰ تومان کارمزد از سیم کارت مبداء کسر خواهد شد .
»» با توجه به ترفند فوق زین پس بیشتر مراقبت سیم کارت های اعتباری ایرانسل خود باشید و از در اختیار گذاشتن تلفن همراه خود به افراد ناشناس خودداری کنید
چرا که تنها چند ثانیه کافی است تا وی اعتبار سیم کارت شما را به سیم کارت خود منتقل نماید .

شارژ ایرانسل رایگان
نکته مهم :
این روش فقط و فقط از خطوط ایرانسل به سایر خطوط قابل اجراست و بر روی خطوط خود ایرانسل به هیچ وجه عمل نخواهد کرد. ( یعنی فقط میتوانید با سیم کارت های ایرانسل شماره هایی نظیر تلفن های ثابت و کلیه خطوط شرکت همراه اول را شماره گیری کنید )
آموزش :ابتدا مقادر شارژ سیم کارت ایرانسل خود را مشاهده نمایید و آن را به خاطر بسپرید.
بعد از شماره گیری مقصد به عنوان مثال ۰۹۱۲xxxxxxx یا ۸۸۸xxxxxxx بلافاصله بعد از شنید اولین بوق ممتد تماس کلید * روی موبایل خود را یکبار فشار دهید !
پس از این عمل خواهید دید که گوشی شما هنوز در حال تماس است اما صدا کاملا رد و بدل میشود.
به مدت ۹۰ ثانیه شما میتوانید به صورت کاملا رایگان و بدون کم شدن شارژصحبت کنید و پس از قطع دوباره به همین روش شمار گیری کنید. حال مجددا شارژ سیم کارت خود را مشاهده کنید! جالب بود نه؟دقت کنید بعد از زدن ستاره نباید هیچ شکلی روی گوشی شما ظاهر بشه یعنی باید گوشی در حالت تماس باقی بمونه ( در صورتی که بعد از اولین بوق * را زدید و شکل * روی گوشی شما ظاهر شد این ترفند روی گوشی شما جواب نخواهد داد , بهتر است برای استفاده از این ترفند از گوشی سونی اریکسون و سامسونگ استفاده کنید )
http://mobilesky.ir/wp-content/uploads/2010/09/charje-irancell.jpg
اینترنت رایگان ایرانسل
این روزها همه از اینترنت مجانی ایرانسل صحبت می کنند . آیا شما هم در این فکر بوده اید تا یک با اینترنت مجانی ایرانسل را امتحان کنید ؟ یا فکر می کردید اصلا چنین روشی واقعیت ندارد ؟ اگر دوست دارید این کار را فقط برای یکبار هم امتحان کنید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
طرز کار به این صورته که شما ابتدا باید به سایت www.operamini.com رفته و نسخه ۳.۱ یا نسخه beta ۴.۱ نرم افزار opera mini را دانلود کنید. پس از دانلود نرم افزار مربوطه رو در گوشی خود که قابلیت gprs داشته باشه رو قرار بدهید بعد از ان برنامه رو نصب کنید و اجرا کنید در صورتی که دارای اعتباردر خط خود هستید و پس از اجرای برنامه از مبلغ شما کاسته شد و …
و یا اینکه از این طریق به اینترنت متصل نشدید مراحل زیر رو دنبال کنید:
به قسمت تنظیمات گوشی خود برویدبه قسمت time‌ گوشی خود بروید و زمان را تنظیم کنید
به قسمت date گوشی خود بروید و تاریخ را به تاریخ میلادی گوشی خود تنظیم کنید
تغییرات ایجاد شده را ذخیره نمایید
دوباره برنامه را اجرا نمایید و از اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید.
باید توجه کنید که این ترفند فقط جهت مشاهده صفحات کاربرد دارد و با دانلود کردن از طریق این نرم افزار از اعتبار شما کاسته خواهد شد. این ترفند برای سیمکارت های اعتباری ایرانسل امتحان شده.

http://www.novinsharj.com/chargepress/wp-content/uploads/2012/03/8599_6181.jpg
فهرست طلایی ایرانسل مخصوص تخفیف مکالمه
ترفند ایرانسل: فهرست طلایی ایرانسل مخصوص تخفیف مکالمه
*۱۳۰*۳*۴*۳# [SEND/YES/OK]
سیم کارت های اعتباری
منظور از NUMBER شماره شخص مورد نظر به صورت کامل هست مانند ۰۹۳۵۱۱۱۲۲۲۲
برای هریک از شماره هایی که در “فهرست طلایی” ثبت می نمایید، مبلغی بابت “هزینه ثبت شماره” در صورتحساب بعدی مشترکین سیم کارت دائمی درج شده و یا از اعتبار مکالمه مشترکین سیم کارت اعتباری کسر می شود.
به هنگام استفاده از سرویس رومینگ، هزینه تماس با شماره های مندرج در “فهرست طلایی” مانند شماره های عادی خواهد بود؛ به عبارتی نرخ تعرفه این تماسها برابر با تعرفه تماس با دیگر شماره ها محاسبه می گردد.
*۱۳۰*۳*۴*۱*NUMBER#[SEND/YES/OK]
حذف از “فهرست طلایی”    *۱۳۰*۳*۴*۲*NUMBER#[SEND/YES/OK]
مشاهده شماره های “فهرست طلایی”
ثبت در “فهرست طلایی”            *۱۴۰*۳*۴*۱*NUMBER#[SEND/YES/OK]
حذف از “فهرست طلایی”    *۱۴۰*۳*۴*۲*NUMBER#[SEND/YES/OK]
مشاهده شماره های “فهرست طلایی”     *۱۴۰*۳*۴*۳# [SEND/YES/OK]
ثبت شماره در “فهرست
طلایی”
هر شماره ۳۸۸۳ ریال
حذف و مشاهده شماره های اضافه شده نیز رایگان میباشد
یباشد
*۱۳۰*۳*۴*۳# [SEND/YES/OK]
سیم کارت های اعتباری
منظور از NUMBER شماره شخص مورد نظر به صورت کامل هست مانند ۰۹۳۵۱۱۱۲۲۲۲
فهرست طلایی ایرانسل سرویسی جدید از ایرانسل مخصوص کسانی که زیاد با خطوط ایرانسل مکالمه میکنند ٫ با استفاده از این سرویس شما میتونید ۵ شماره از شبکه ایرانسل را به سیستم اضافه کنید و از ۱۰٪ تخفیف مکالمه با شماره های اضافه شده به سیستم برخوردار شوید.
Irancell – Mobfa.Org
برای استفاده از این سرویس کافیست کد زیر را در گوشی خود وارد و [SEND/YES/OK] را بزنید
سیم کارت های دائمی
ثبت در “فهرست طلایی”    *۱۳۰*۳*۴*۱*NUMBER#[SEND/YES/OK]
حذف از “فهرست طلایی”    *۱۳۰*۳*۴*۲*NUMBER#[SEND/YES/OK]
مشاهده شماره های “فهرست طلایی”
ثبت در “فهرست طلایی”            *۱۴۰*۳*۴*۱*NUMBER#[SEND/YES/OK]
حذف از “فهرست طلایی”    *۱۴۰*۳*۴*۲*NUMBER#[SEND/YES/OK]
مشاهده شماره های “فهرست طلایی”     *۱۴۰*۳*۴*۳# [SEND/YES/OK]
ثبت شماره در “فهرست طلایی”
فهرست طلایی ایرانسل مخصوص تخفیف مکالمه    هر شماره ۳۸۸۳ ریال
حذف و مشاهده شماره های اضافه شده نیز رایگان میباشد
http://www.smsiha.net/wp-content/uploads/smsiha.netirancell.gif
از تخفیف پله ای چیزی می دونین؟ (ایرنسل)
تخفیف پله ای”: برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری
با استفاده از این طرح تعرفه جدید، شما مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانید در هر ماه که می دانید میزان مکالماتتان افزایش خواهد داشت، با انتخاب تعرفه تخفیف پله ای، در آن ماه از نرخهای تخفیفی برای مکالمات خود استفاده کنید.
بنابراین، با افزایش کارکرد خط در دوره های ماهانه و یا صورتحساب، ایرانسل هزینه مکالمات شما را مطابق جدول زیر، با نرخ تخفیفی ویژه محاسبه خواهد نمود.
نحوه انتخاب طرح “تخفیف پله ای”:
برای استفاده از این طرح، کافیست با شماره گیری کد مربوطه از خط ایرانسل، طرح تخفیفی را برای حساب خود فعال کنید. پس از انتخاب طرح “تخفیف پله ای”، هزینه مکالمات شما، پس از رسیدن به دقایق مشخص شده در جدول، مطابق طرح انتخاب شده در هر ماه یا دوره صورتحساب با نرخ تخفیفی ویژه محاسبه می شود.
تـوجـه: انتخاب طرح “تخفیف پله ای” برای اولین بار در هر ماه رایـگـان است و پس از فعال سازی، شما می توانید درصورت تمایل تا پایان جشنواره (۳۰ آذرماه) در آن بمانید و یا هر زمان که مایل باشید، یکی از طرحهای دیگر را فعال کنید.
نحوه فعال سازی از طریق تلفن گویای خط ایرانسل
نحوه فعال سازی از طریق کد دستوری
نرخ تخفیفی
میزان کارکرد خط (بر حسب دقیقه)
نوع طرح تخفیف پله ای
نوع سیم کارت
شماره گیری ۱۴۰ و بعد ۷ و بعد ۳ و سپس ۱ و در نهایت مجدداً ۱ برای تایید
# ۱ * ۳ * ۷ * ۱۴۰ *
مطابق نرخ معمول
کمتر از ۱۵۰ دقیقه
طرح تخفیف پله ای ماهانه
سیم کارت اعـتبـاری
۵۹۰
بین خطوط ایرانسل
از ۱۵۰ تا ۳۰۰ دقیقه
۸۱۰
سایر خطوط
۵۳۵
بین خطوط ایرانسل
بیشتر از ۳۰۰ دقیقه
۷۷۵
سایر خطوط
شماره گیری ۱۳۰ و سپس ۷ و بعد ۶ و سپس ۱ و بعد ۶ و در نهایت مجدداً ۱ برای تایید
# ۶ * ۱ * ۶ * ۷ * ۱۳۰ *
مطابق نرخ معمول
کمتر از ۳۰۰ دقیقه
طرح تخفیف پله ای دوره ای
سیم کارت دائـمی
۴۷۴
بین خطوط ایرانسل
از ۳۰۰ تا ۶۰۰ دقیقه
۵۹۴
سایر خطوط
۴۳۰
بین خطوط ایرانسل
بیشتر از ۶۰۰ دقیقه
۵۶۴
سایر خطوط
• مبالغ مذکور در جدول فوق، بر حسب ریال/ دقیقه است.
توجه: هزینه استفاده از سرویس اینترنت همراه (GPRS) و پیام کوتاه (SMS) در طرح تخفیف پله ای، مطابق با طرح پایه ثانیه ای محاسبه خواهد شد.
تـوجه:
به طور کلی، هر یک از مشترکین ایرانسل هر ماه مجاز به انجام یک بار تغییر طرح تعرفه به صورت رایگان است. توجه فرمایید که در نوبت های بعدی در همان ماه، به ازای هر بار تغییر تعرفه، هزینه ای معادل ۲۰۰ تومان (شامل مالیات بر ارزش افزوده) به حساب مشترک منظور خواهد شد. توجه داشته باشید که طرح تعرفه جدید انتخاب شده، ظرف ۲۴ ساعت از ارسال درخواست و تنها پس از دریافت پیام کوتاه تأیید، فعال خواهد شد.
مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری که از تعرفه تخفیف پله ای استفاده می کنند، در پایان جشنواره (۳۰ آذرماه) به صورت خودکار به طرح پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند و می توانند درصورت تمایل، هر طرح دیگری را که مایل باشند، انتخاب کنند.
درصورتیکه طرح تخفیف پله ای را انتخاب نمایید (چه مشترک سیم کارت دائمی باشید یا اعتباری) در هر زمان که مایل باشید، می توانید از آن خارج شده و به طرح پایه ثانیه ای بازگردید یا هر طرح رنگی را که بخواهید برای خود فعال نمایید.
برای بازگشت به طرح پایه ثانیه ای کد #۱*۷*۱۳۰* را از خط دائمی و کد #۱* ۱ * ۷ *۱۴۰* را از خط اعتباری ایرانسل خود شماره گیری نمایید.
مشترکین سیم کارت دائمی که در طرحهای تعرفه رنگی قرار دارند، در هر زمان که مایل باشند می توانند از طرح رنگی خارج شده و طرح تخفیف پله ای دوره ای را انتخاب کنند. با این حال، مشترکین سیم کارت اعتباری که از یکی از طرحهای رنگی استفاده می کنند، درصورتی می توانند تعرفه تخفیف پله ای ماهانه را فعال نمایند که دوره تعرفه رنگی که در آن قرار دارند، تمام شده باشد.
محاسبه میزان کارکرد خط برای مشترکین سیم کارت دائمی بر حسب دوره های صورتحساب و برای مشترکین سیم کارت اعتباری، بر حسب دوره های ۳۰ روزه انجام می شود. به این ترتیب، اگر به طور مثال یک مشترک سیم کارت دائمی ۸ روز پیش از پایان دوره صورتحساب، طرح تخفیف پله ای را فعال نماید، درصورتی در آن دوره صورتحساب حائز شرایط استفاده از تخفیف خواهد بود که در همان ۸ روز، میزان مصرف خط وی مطابق با حد مذکور در جدول باشد.
برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود کد # ۱* ۸ * ۷* ۱۴۰* (ویژه سیم کارت اعتباری) و یا # ۲* ۱* ۱۳۰* (ویژه سیم کارت دائمی) را از خط ایرانسل خود شماره گیری نموده و یا از سرویس «کنترل حساب اینترنتی» (e-Care) استفاده کنید.
در صورتیکه بیش از یک شماره تلفن همراه در حساب شما ثبت شده باشد، استفاده از روشهای فوق برای تغییر طرح تعرفه امکان پذیر نیست و باید برای انجام تغییر تعرفه با ایرانسل تماس بگیرید.شماره های تماس: برای سیم کارت دائـمی: ۱۳۰ (از خط ایرانسل) و یا ۰۹۳۵۱۳۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) و برای سیم کارت اعتباری: ۱۴۰ (از خط ایرانسل) و یا ۰۹۳۵۱۴۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط).
http://www.bultannews.com/files/fa/news/1391/2/20/83903_293.png
تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی
با این سرویس جدید که برای نخستین بار در ایران توسط ایرانسل ارائه می شود، دارندگان سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند به سادگی و تنها با وارد نمودن یک کد از خط ایرانسل خود، سیم کارتشان را به دائمی تبدیل کنند.
بنابراین، مشترکینی که مایلند در عوض شارژ سیم کارت به صورت مداوم، هر دو ماه یکبار صورتحساب دریافت کنند، یا از خدمات پیشرفته صورتحساب استفاده کرده و صورتحساب تفکیکی بگیرند، می توانند بدون نیاز به خریداری یک سیم کارت دیگر (با یکی از دو روش زیر) به سادگی سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند و از تمامی سرویس ها و مزایای آن ازجمله تعرفه های مقرون به صرفه تر، فهرست طلایی و سرویس رومینگ بین المللی بهره مند شوند.
نحوه تبدیل سیم کارت: برای تبدیل سیم کارت اعتباری خود به دائمی، طبق دستورالعمل زیر اقدام نمایید:
الف- شارژ سیم کارت: ابتدا بابت تفاوت بهای سیم کارت های دائمی و اعتباری، سیم کارت اعتباری خود را تا میزان یک میلیون و صد و هفتاد هزار ریال (معادل ۵ کارت شارژ ۲۰۰ هزار ریالی و یک کارت شارژ ۱۰۰ هزار ریالی و یک کارت شارژ ۵۰هزار ریالی و یک کارت شارژ ۲۰ هزار ریالی) شارژ کنید. مبلغ مورد نظر با توجه به قیمت های تخفیفی سیم کارت های ایرانسل ویژه جشنواره بهار ۸۸ ایرانسل ارائه گردیده و تا اطلاع ثانوی در خصوص هرگونه تغییر قیمت سیم کارت های ایرانسل معتبر می باشد.
ب- ارسال درخواست: پس از اینکه سیم کارت خود را تا مبلغ مذکور شارژ نمودید، با اجرای هر یک از روشهای زیر، می توانید برای تبدیل سیم کارت درخواست بدهید:
۱٫ شماره گیری کد #۴* ۷*۱۴۰* از خط ایرانسل
و یا
۲٫ تماس با ۱۴۰ از خط ایرانسل و سپس وارد کردن شماره های ۷ و بعد ۴ طبق دستورالعمل سیستم راهنما
پس از ارسال درخواست طبق دستورالعمل، مبلغ یک میلیون و صد و هفتاد هزار ریال بابت مابه التفاوت بهای سیم کارت دائمی و اعتباری، از حساب سیم کارت اعتباری کسر شده و به این ترتیب، نوع حساب شما در سیستم ایرانسل، ظرف ۲۴ ساعت از اعتباری به دائمی تبدیل شده و می توانید از آن پس، از سیم کارت خود با ویژگیهای سیم کارت دائمی استفاده کنید.
با تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، سیستم، مشترکین را به طور خودکار در طرح پایه ثانیه ای سیم کارت دائمی قرار می دهد؛ با این حال، شما می توانید بمجرد تکمیل مراحل تبدیل سیم کارت، هر یک از طرحهای تعرفه تشویقی را که مایل باشید مطابق شرایط ذکر شده در بخش طرح های تعرفه تشویقی، انتخاب نمایید.
نحوه محاسبه مابه التفاوت سیم کارت دائمی و اعتباری
(۱٫۰۳ * اعتبار موجود در سیم کارت اعتباری) -  یک میلیون و صد و هفتاد هزار ریال
توجه: درصورتیکه حساب خود را بیش از  یک میلیون و صد و هفتاد هزار ریال شارژ کرده باشید، مابقی اعتبار شارژ شده به حساب سیم کارت دائمی شما منتقل می گردد.
پیش از هر اقدامی … • اطمینان حاصل نمایید که ثبت نام سیم کارت اعتباری شما تکمیل شده باشد؛ زیرا در غیر اینصورت، تبدیل نوع سیم کارت امکان پذیر نخواهد بود.
• توجه داشته باشید که ارائه کد پستی صحیح و تکمیل ثبت نام سیم کارت الزامیست.
تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل
+ نوشته شده در  پنجشنبه پنجم آذر ۱۳۸۸ساعت ۱۸:۲۹  توسط راما  |  نظر بدهید
آموزش بازیابی شماره سیمکارت گم شده ایرانسل
ترفند موبایل : حتما برای بعضی دوستان پیش اومده که سیم کارت ایرانسل خودشون رو که ممکنه شمارش دست خیلی از دوستانشون باشه رو گم کرده باشند , در این موقع خیلی ها قید اون سیم کارت رو میزنن , اما حالا بایک ترفند ساده میتونید شماره سیم کارت ایرانسل خودتون پس بگیرید مراحل این کار:
۱-خرید یک سیم کارت اعتباری
شما یک سیم کارت اعتباری جدید می خرید و کد زیر رو در اون وارد می کنید.(این روش را هم برای سیم کارتهای دائمی و هم برای سیم کارتهای اعتباری می توان بکار برد.)
۲-وارد کردن کد زیر:
از سیم کارت خریداری شده،کد زیر را وارد می کنیم:
ستاره ۱۴۰ ستاره ۳ ستاره ۲ ستاره۳ ستاره ۱ ستاره کیت سیم قبلی ستاره پوک سیم قبلی مربع
کنسل کردن این عمل برای سیم کارت دائمی:
ستاره ۱۳۰ ستاره ۳ ستاره ۲ ستاره۳ ستاره ۲ ستاره پوک سیم قبلی مربع
کنسل کردن این عمل برای سیم کارت اعتباری:
ستاره ۱۴۰ ستاره ۳ ستاره ۲ ستاره۳ ستاره ۲ ستاره پوک سیم قبلی مربع
بعد از وارد کردن کد بالا،اگر از این عمل پشیمان شدید به هر علتی،فقط تا ۶ ساعت وقت دارید جلوی این عمل را بگیرید.
بعد از اینکه سیم کارت جدید را خرید خریدید،تا ۲۴ ساعت شماره شما همان شماره جدید باقی می ماند و بعد از ۲۴ ساعت،شماره قبلی شما روی این خط فعال می شود و شماره سیم کارت اعتباری جدیدی که خریدید از بین می رود.
وقتی کدی را که در شماره دو نوشتم یک SmS به خط شما می رود که به فرض اگر دست کسی باشد و Puk سیم کارت شما را داشته باشد،می تواند جلوی این عمل را بگیرد.
آیا به صرفه است که من ۷۰۰۰ تومان پول سیم کارت بدهم و این کار رو انجام بدم؟
بله به صرفه است،بعد از اینکه مراحل بالا را انجام دادید ۴۷۱۷+۱۱۰۰ تومان به حساب شما اضافه می شود
اگر در یکی از طرح های تشویقی باشم و این عمل را انجام بدهم،تکلیف طرح من چه می شود؟
اگر سیم کارت دائمی داشته باشید که طرح بصورت روزشمار حساب می شود و به پایه ثانیه ای باز می گردید.
اگر سیم کارت اعتباری داشته باشید،مجددا به طرح وارد می شوید
http://blog.mihansharj.com/wp-content/uploads/2011/12/voice.jpg
مسنجر در تلفن همراه شما:

می دانستید که دیگر برای اینکه مسنجرتان را چک کنید، نیازی به کامپیوتر ندارید؟ چون با مسنجر ایرانسل، به آسانی می توانید تنها با استفاده از خط ایرانسل خود هروقت بخواهید، مسنجرتان را در سایتهای مختلف چک کنید!
pictures_Images
یک امکان فوق العاده با خط ایرانسل …MovaMessenger
با سرویس پیشرفته GPRS شما می توانید در سایت MovaMessenger اشتراک رایگان بگیرید و از طریق آن تمام مسنجرهای خود را به صورت همزمان چک کنید!
زمانی که برای اولین بار به MovaMessenger وارد شده و ثبت نام می کنید، نام کاربر و رمز ورود تمامی مسنجرهایتان را وارد کنید تا از آن پس، تنها با وارد شدن به این سایت، تمام پیام هایی را که به این مسنجرها ارسال می شوند دریافت کنید – بدون اینکه لازم باشد برای تک تک مسنجرهایتان رمز ورود و نام کاربر وارد کنید.
ویژگیهای MovaMessenger:
این سرویس به شما امکان می دهد تا بدون پرداخت هیچ هزینه ای بتوانید به تمامی مسنجرهایتان دسترسی داشته باشید. با MovaMessenger:
• به صورت همزمان به تمامی مسنجرهایتان دسترسی دارید و از آنها پیام دریافت می کنید!
• با MovaMessenger به MSN، Yahoo، AIM، ICQ، GTalk، QQ، Jabber دسترسی دارید!
• یکی از ویژگیهای خاص MovaMessenger امکان ارسال دیتا بصورت فشرده تر و در تنیجه کاهش ترافیک شبکه است. به علاوه، ارسال پیام با MovaMessenger، معمولاً هزینه کمتری نسبت به سرویس پیام کوتاه (SMS) دارد!
• نحوه کار کردن با MovaMessenger ساده است و بجز تنظیمات GPRS نیازی به تنظیمات خاصی ندارد!
• MovaMessenger به صورت خودکار زبان گوشی تلفن همراه شما را پیدا می کند و شما می توانید با زبان انتخابی گوشی خود با آن کار کنید!
مستقیماً MovaMessenger را در گوشی تان دانلود کنید:برای این کار تنها کافی است بخش مرورگر اینترنت (web browser) گوشی خود را باز کنید و سپس به آدرس زیر بروید:

http://movamessenger.com/jad

* اگر می خواهید MovaMessenger را از طریق USB، بلوتوث یا Infrared به گوشی تان منتقل کنید، می توانید ابتدا آنرا در رایانه تان دانلود کنید و بعد به گوشی تان بفرستید. برای دریافت فایل انگلیسی اینجا را کلیک کنید!
فراموش نکنید:فقط باید مطمئن شوید که مدل گوشی شما قابلیتهای استفاده از خدمات GPRS و JAVA را دارد بعد، با نصب تنظیمات GPRS روی گوشی، می توانید به سادگی وارد اینترنت شوید و مسنجرتان را ببینید.
گوشی شما قابلیت GPRS را دارد؟
اینجا را کلیک کنید تا مطمئن شوید.
اگر گوشی شما دارای این قابلیت باشد، تنظیمات GPRS از طریق پیام کوتاه بصورت خودکار برایتان ارسال می شود!
سئوالات رایج درباره Mova Messenger
• پرسش: Mova Messenger چه مدل گوشی های تلفنی را پشتیبانی می کند؟
پاسخ: Mova Messenger با استفاده از استانداردهای رایج در برنامه های Java و MIDP  ساخته شده است. Mova Messenger بر روی تمامی گوشی های با قابلیت اجرای Java (MIDP 1.0  و MIDP 2) قابل استفاده می باشد. البته با توجه به تنوع و گستردگی گوشی های تلفن همراه در سطح دنیا آزمایش تمامی آنها امکانپذیر نمی باشد.
• پرسش: آیا این برنامه از Smart Phone ها و رایانه های جیبی بی سیم پشتیبانی می کند؟
پاسخ: اگر برنامه Java بر روی  Smart Phone و یا رایانه جیبی بی سیم شما قابل اجرا باشد، در این صورت شما به احتمال زیاد می توانید از Mova Messenger  استفاده کنید.
• پرسش: آیا شما از نرم افزار Symbian  پشتیبانی می کنید؟
پاسخ: در حال حاضر خیر. این شرکت در حال گسترش خدمات خود برای ایجاد سازگاری با سایر پلت فرمهای رایج گوشی های تلفن همراه می باشد.
• پرسش:  آیا شما از نرم افزارهای BREW و یا Mobile Windows   پشتیبانی می کنید؟
پاسخ: در حال حاضر خیر. این شرکت در حال گسترش خدمات خود برای ایجاد سازگاری با سایر پلت فرمهای رایج گوشی های تلفن همراه هستیم.
• پرسش: آیا Mova Messenger قابلیت کار بر روی هیچ یک از شبکه های بی سیم را داراست؟
پاسخ: Mobile Mail یک سرویس network-agnostic است. شما تنها به اینترنت و یک گوشی با نرم افزار Java نیاز دارید.
• پرسش: آیا Mova Messenger به طور کامل به اینترنت GPRS احتیاج دارد یا اتصال از طریق WAP کافی خواهد بود؟
پاسخ:  شما باید دسترسی کامل به اینترنت داشته باشید (Mova Messenger از سوکت TCP استفاده می کند).
• پرسش: من می توانم نرم افزار را دانلود کنم اما نمی توانم به اینترنت وصل شوم؟
پاسخ:  نرم افزار Mova Messenger از طریق WAP بر روی موبایل شما قابل دانلود است، اگر چه برای اتصال به اینترنت و اجرا شما نیاز به اتصال GPRS دارید (Internet APN).  شما باید اطمینان حاصل نمایید که اپراتور مربوطه سرویس دیتا را در اختیارتان قرار می دهد و همچنین اینکه تنظیمات گوشی تلفن همراهتان درست است.  برای دریافت جزئیات بیشتر در این باره، لطفا با اپراتور خود تماس بگیرید.
• پرسش: آیا برای استفاده از MovaMessenger به شبکه پر سرعت نیاز دارم؟
پاسخ: خیر. MovaMessenger هم با«dial-up» کار می‌کند و هم با شبکه‌های دیتای پر سرعت ۵/۲ تا ۳ گیگ.  MovaMessenger به نحو خاصی طراحی شده است تا امکان عملکرد عالی را بر روی شبکه‌های کم سرعت فراهم آورد.
• پرسش: برای استفاده از MovaMessenger چه سطح اشتراک دیتا را پیشنهاد می‌کنید؟
پاسخ: شناسه دیتای شما باید چندین مگابایت دیتا را در ماه تامین کند.  این سطح دیتا بستگی به نوع الگوهای خاص کاربردی شما دارد.  اشتراک دیتا به تعداد دفعاتی که شما به MovaMessenger  وصل می‌شوید و مدت زمان چت کردن شما در هر بار بستگی دارد.  به طور متوسط در هر چت ساده که طی آن چندین بار اقدام به تبادل دیتا با دوستان خود می کنید تقریبا ۴ الی ۱۰ کیلوبایت (۰۰۴/۰ تا ۰۱۰/۰ مگابایت) دیتا مصرف می‌شود.
• پرسش: آیا سیستم پیام‌دهی فوری از ایمنی کافی برخوردار است؟
پاسخ: بله. اطلاعات شناسه شما رمزنویسی و بر روی سرورهایی ذخیره شده است که در مرکز شبکه ایمن قرار دارد و دسترسی به آن محدود است. شناسه شما دارای یک اسم رمز حافظت شده نیز می‌باشد.
• پرسش: آیا MovaMessenger همه کارکردهای سرویس ارسال و دریافت پیام فوری را دارا می‌باشد؟
پاسخ: MovaMessenger نوعی برنامه کاربردی پیام الکترونیکی دارای کارکرد بالاست که تمامی کارکردهای اصلی را که از سرویس پست الکترونیکی موجود انتظار دارید برآورده می‌سازد.  همواره تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا MovaMessenger بهترین برنامه موجود در خصوص ارسال پیام الکترونیکی از طریق تلفن همراه باشد. نسخه‌های آتی این برنامه از لحاظ قابلیت و کارآیی قوی‌تر خواهد بود.
• پرسش: آیا امکان دسترسی به بیش از یک سرویس ارسال و دریافت پیام فوری وجود دارد؟
پاسخ: بله. MovaMessenger شناسه‌های متعددی را پشتیبانی می‌کند.  پشتیبانی خدمات فعلی به شرح زیر است:
Yahoo Messenger،MSN Messenger ،AOL Messenger (AIM) ،Google GTalk ،ICQ ،QQ ،Jabbler
• پرسش: آیا با MovaMessenger می توان فایل انتقال داد؟
پاسخ: نسخه‌های آتی MovaMessenger دارای قابلیت انتقال فایل خواهد بود.
• پرسش: آیا هر بار که می خواهم برای کسی پیام فوری ارسال کنم باید وارد بخش درج اطلاعات شوم؟
پاسخ: خیر. تنها در همان بار اول که از این سرویس استفاده می کنید می‌بایست اطلاعات خود را وارد کنید.  پس از آن شناسه کاربر MovaMessenger و اسم رمز ذخیره می‌شود و دیگر نیازی به ثبت دستی اطلاعات نمی‌باشد.
• پرسش: آیا امنیت داده‌ها در MovaMessenger حفظ می‌شود؟
پاسخ: بله. یکی از مهمترین اولویت ها برای ما امنیت داده‌هاست. کلمه عبور شما در سرورهای ما به صورت رمزگذاری شده ذخیره می‌گردد. سرورهای ما در تاسیساتی ایمن قراردارند و تنها کارکنان مجاز، حق دسترسی به آن را دارند. نکته مهم این است که اطلاعات شناسه شما تنها درصورتی قابل بازیافت است که شما شماره تلفن صحیح خود را به شناسه MovaMessenger خود وارد کنید.
• پرسش: خط ‌مشی شما در محرمانه ماندن داده‌ها چیست؟
پاسخ: ما قویا متعهد به حفظ اسرار و اطلاعات شما هستیم. ما اطلاعات شما را بدون کسب موافقت قبلی شما در اختیار هیچ شخص ثالثی قرار نمی دهیم. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به خط‌مشی ما در مورد حفظ اطلاعات محرمانه مراجعه کنید.
• پرسش: چرا باید شماره موبایل خود را در اختیارتان قراردهم؟
پاسخ: شماره تلفن موبایل شما برای بازیابی کلمه عبور گمشده و تایید شناسه MovaMessenger شما مورد استفاده قرارمی‌گیرد.
• پرسش: آیا می‌توانم پیش از تصمیم به خرید یک نسخه آزمایشی مجانی داشته باشم؟
پاسخ: بله. در حقیقت ما خود این امر را پیشنهاد می‌کنیم. ما معتقدیم که بهترین راه برای آنکه شما ارزش MovaMessenger را درک کنید آن است که این برنامه را امتحان کنید.
• پرسش: MovaMessenger را از کجا می‌توانم خریداری کنم؟
پاسخ: MovaMessenger را می‌توانید مستقیما از طریق سایت www.MovaMessenger.com  یا از طریق اپراتور تلفن همراهتان و یا یکی از فروشندگان آنلاین ما تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با اپراتور خود مشورت کرده و یا طرح‌های پیشنهادی حال حاضر ما را مطالعه نمایید.
• پرسش: پرداخت هزینه از چه روش‌هایی میسر است؟
پاسخ: اگر خریداری مستقیما از طریق سایت www.movamessenger.com صورت گرفته باشد، پرداخت از طریق PayPal انجام‌پذیر خواهد بود. روش‌های پرداخت قابل قبول از سوی فروشندگان این محصول ممکن است متفاوت باشد ولی اکثر آنها Visa، MasterCard و American Express را قبول می‌کنند. روش دیگر، پرداخت ماهیانه آبونمان خدمات است که از طریق ارائه‌کنندگان مجاز خدمات تلفن همراه امکان‌پذیر می‌باشد؛ در این روش، هزینه‌ها در صورتحساب ماهیانه یا حساب اعتباری شما منظور خواهد گردید.
• پرسش: هزینه استفاده از MovaMessenger چقدر است؟
پاسخ: برای اطلاع از آخرین فهرست قیمت‌ها لطفا به سایت www.movamessenger.com یا سایت اپراتور تلفن همراهتان یا به سایت یکی از فروشندگان ما مراجعه کنید.
• پرسش: خط‌ مشی بازپرداخت شما به چه صورت است؟
پاسخ: فروشندگان ما و اپراتورهای ارتباطات سیار که با ما همکاری می‌کنند، دارای خط‌مشی‌های بازپرداخت خاص خود هستند. لطفا به قراردادهای خرید آنها مراجعه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر، مستقیما با بخش‌های امور مشتریان آنها تماس بگیرید. طبق خط‌مشی آزمایش رایگان (Free Trial)، پس از اشتراک هیچ وجهی به شما مسترد نخواهد شد.

http://www.wimaxnews.ir/Images/News/Larg_Pic/27-12-1390/IMAGE634676138544955000.png
سرویس irancell GPRS
ایرانسل تنظیمات GPRS را از طریق پیام کوتاه (SMS) برای مشترکیــن ارسـال می نماید. درصورتیکه پیام کوتاه حاوی تنظیمات را دریافت و یا ذخیره نکرده اید، می توانید با شماره گیری *۱۳۰*۳*۵#[Yes/Ok] این اطلاعات را دریافت نمایید.
توجه:
پس از دریافت پیام کوتاه حاوی تنظیمات، آنرا باز و در گوشی ذخیره (save) نمایید تا تنظیمات GPRS به گوشی منتقل شود.

درهنگام حرکت و رفت و آمد، بدون هیچ زحمتی می توانید به شبکه جهانی اینترنت متصل باشید.
(General Packet Radio Service) GPRS سرویسی است که از طریق آن شما همیشه و همه جا آنلاین بوده و می توانید از اینترنت استفاده نمایید. شما می توانید از طریق لپ تاپ، رایانه دستی (PDA) یا مرورگر WAP روی گوشی خود در کمترین زمان به اینترنت متصل شوید.
چگونه می توان به GPRS متصل شد؟
گوشی شما باید برای اتصال به شبکه GPRS مناسب باشد .
تنظیمات GPRS بطور خودکار در یک پیام کوتاه (SMS) برای شما ارسال می شود. برای آنکه تنظیمات این سرویس به گوشی شما منتقل شود، باید اطلاعات ارسال شده را در تلفن همراهتان ذخیره (save) کنید.
اگر از دیتا کارت (PCMCIA) برای اتصال لپ تاپ خود استفاده می کنید، هنگام نصب کارت یا تنظیم اتصال به شبکه این اطلاعات را وارد کنید (*اسامی اطلاعات زیر ممکن است برای مدل های مختلف کارت متفاوت باشد):
Value
Item
Irancell-GPRS
Connection Name
GSM-GPRS/GPRS
Bearer
mtnirancell
APN

http://vitrin.irancell.ir

Home Page
10.131.26.138
WAP Proxy
9201
Port
CO-WSP
Service
10.131.26.138
HTTP Proxy
8080
Port
HTTP
Service
این سرویس برای کلیه مشترکین ایرانسل (اعم از پیش پرداخت یا پرداخت ماهیانه) که گوشی با قابلیت GPRS دارند، موجود می باشد.
نحوه دسترسی به اینترنتپس از اینکه از تنظیمات گوشی خود مطمئن شدید و علامت اتصال به شبکه GPRS (یک علامت G یا یک مثلث برعکس در کنار علامت آنتن) بر روی صفحه تلفن همراه شما ظاهر شد، می توانید با انتخاب مرورگر (WAP/ Web browser) در منوی گوشی خود و سپس وارد کردن آدرس اینترنتی (URL) به شبکه جهانی اینترنت دسترسی پیدا کنید.
این مرورگر (browser) در اغلب گوشی ها با علامت “کره زمین” نشان داده شده است.
رایانه دستی (PDA) و GPRS با داشتن یک PDA و سرویس GPRS، جهان در دستان شماست. می توانید ایمیل تان را چک کرده و گشتی در اینترنت بزنید. امروزه رایانه های دستی به سرعت در حال فراگیر شدن هستند بطوریکه بسیاری از وب سایت ها نسخه هایی از صفحات خود را بطور ویژه برای کاربران PDA طراحی نموده اند تا صفحات بطور کامل با اندازه صفحه رایانه دستی شما سازگار باشند.
حتی برای مرور آن دسته از وب سایت هایی که نسخه ویژه PDA ندارند نیز مشکلی وجود نخواهد داشت. صرفاً مجبورید در صفحه کمی بالا و پایین بروید تا کل صفحه را مشاهده کنید.
آشنایی با GPRSGPRS در واقع روش نوینی برای ارسال داده ها از طریق تلفن همراه است. با استفاده از GPRS:
اینترنت از آن شماست!
با قابلیت GPRS تلفن همراهتان می توانید ۲۴ ساعته به اینترنت متصل باشید.
اینترنت همه جا، همه وقت
اطلاعات بر سرانگشتان شما جاریست! دیگر محدود به دفتر کار، میزتان یا رایانه تان نیستید.
همیشه آنلاین هستید!
بطور دائمی به اینترنت متصل هستید و صرفاً برای ارسال و دریافت اطلاعات هزینه می پردازید. بنابراین نگران هزینه آنلاین بودن خود نباشید.
سرعت و راحتی اینترنت
مرور اینترنت یا ذخیره اطلاعات (download) به سادگی و با سرعتی بالا امکانپذیر است. همیشه اولین چیزی که روی گوشی شما ظاهر می شود، متن ها و لینک های موجود در صفحه است تا سرعت شما برای دسترسی به داده های مورد نظرتان افزایش یابد.
هزینه منطقی
صرفاًٌ زمانی هزینه به حساب شما منظور می شود که داده ای ارسال و یا دریافت کرده باشید. همین! شما برای متصل ماندن به شبکه جهانی هزینه ای نمی پردازید. این منصفانه است زیرا شما فقط پول آنچه را مصرف می کنید می پردازید.
تعرفه GPRS
بطور کلی حجم داده ها براساس بایت سنجیده می شود. همانطور که می دانید، حدوداً به هر ۱۰۰۰ بایت یک کیلوبایت (KB) و به هر ۱۰۰۰ کیلوبایت یک مگابایت (MB) می گویند. شما به آسانی می توانید در هرلحظه هزینه های خود را محاسبه کنید. کافی است تا تعداد بایت هایی که ارسال یا دریافت کرده اید را در تعرفه ضرب کنید.
لطفاً به خاطر داشته باشید که کارکرد دیتای شما شامل کلیه اطلاعاتی خواهد بود که توسط خود شما یا به صورت خودکار از گوشی، رایانه دستی یا لپ تاپ شما ارسال و یا دریافت می گردد.
http://cdn-static.cnet.co.uk/i/c/pg/39046268/p6240290.jpg
کنترل حساب اینترنتی ایرانسل
با کنترل حساب اینترنتی، بدون نیاز به تماس با خدمات مشترکین، خودتان امور مربوط به حسابتان را انجام دهید! ام تی ان ایرانسل همواره آخرین تکنولوژی روز دنیا را به شما مشترکین گرامی ارائه می نماید.
با سرویس “کنترل حساب اینترنتی” (E-care) از طریق اینترنت به سادگی می توانید:
صورت حسابتان را مشاهده و دریافت نمایید، سرویس های ارزش افزوده را برای حساب خود فعال یا غیر فعال کنید، تغییر تعرفه انجام دهید، مانده حساب فعلی، مبلغ آخرین پرداخت و تاریخ آنرا مشاهده نمایید، صورت حساب تفکیکی درخواست کنید، و…
آیا به دنبال راهی هستید تا بتوانید…
بر هزینه های تلفن همراهتان نظارت داشته باشید
صورتحسابتان را از طریق اینترنت ببینید و فقط با یک کلیک آن را دریافت کنید
میزان کار کرد خط تلفنتان را هر لحظه و در هر جا که مایل باشید کنترل و هزینه آن را مشاهده کنید
در صورت نیاز به تغییر مشخصات فردی تان بدون آنکه مجبور باشید به مرکز خاصی مراجعه کنید خودتان آنرا اصلاح کنید
به دلخواه سرویس ویا محصولی را فعال یا غیرفعال کنید
در صورت تمایل طرح تعرفه را تغییر دهید
سرویس کنترل حساب اینترنتی به شما امکان می دهد تا خودتان، بدون نیاز به تماس با خدمات مشترکین ایرانسل، تمام این کارها را انجام دهید!
برای ثبت نام کنترل حساب اینترنتی…
فقط کافی است یک پیام کوتاه (SMS) با متن (E-care) به شماره ۷۰۰ ارسال کنید! همین!
همچنین می‌توانید با سرویس خدمات مشترکین ما با شماره ۷۰۰ (از خط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس گرفته و این سرویس را درخواست کنید. در زمان ثبت نام نیز می توانید برای این سرویس درخواست نمایید.
بعد از ارسال درخواست ثبت نام برای سرویس کنترل حساب اینترنتی، به هر یک از روش های فوق،   “نام کاربر” و “رمز ورود” شما از طریق پیام کوتاه ظرف ۲۴ ساعت برایتان ارسال می شود.
کاربران کنترل حساب اینترنتی در سیستم کنترل حساب اینترنتی، هر کاربر بنابر نوع ثبت نام و همچنین نوع سیم کارت خریداری شده، در یکی از گروه های زیر جای می گیرد:
مشترکین طرح پرداخت ماهیانه (سیم کارت‌های دائمی): تمام مشترکین پرداخت ماهیانه می توانند برای استفاده از کنترل حساب اینترنتی درخواست کنند. به طور کلی مشترکین این سرویس در یکی از دو گروه زیر قرار می گیرند:
- مشتریان شرکتی (اشخاص حقوقی): مشترکینی که شماره تلفن همراه آنها در زیر مجموعه یک شرکت ثبت نام شده است.
- مشتریان غیر شرکتی (اشخاص حقیقی):
مشترکینی که به صورت مستقل (انفرادی) ثبت نام شده اند.
مشترکین طرح پیش پرداخت (سیم کارت های اعتباری): تمام مشتریان طرح پیش پرداخت در کنترل حساب اینترنتی به عنوان “مشتریان غیر شرکتی” ثبت نام می‌شوند. در صورت استفاده از طرح پیش پرداخت امکان ثبت نام به صورت شرکتی وجود نخواهد داشت.
برای درخواست کنترل اینترنتی حساب یک پیام کوتاه با متن e-care ارسال کرده و اگر در حال حاضر مشترک این سرویس هستید و رمز ورود را دارید فقط کافی است به سایت ایرانسل مراجعه فرمائید
راهنمای استفاده
برای دریافت راهنمای استفاده از سرویس کنترل حساب اینترنتی (E-care) به سایت ایرانسل مراجعه فرمائید
شرایط پرداخت برای مشترکین پرداخت ماهیانه ام تی ان ایرانسل
جهت پرداخت صورتحساب تلفن همراه (قبض) خود، می توانید به مراکز سرویس دهی شرکت ام تی ان ایرانسل و یا به کلیه شعب بانک ملت مراجعه نمایید.
در هنگام پرداخت صورتحساب تلفن همراه ام تی ان ایرانسل ، ارائه شناسه پرداخت الزامی است. این شماره پس از ثبت نام از طریق پیام کوتاه برای شما ارسال خواهد شد. این شماره همچنین در قسمت بالای صورتحساب شما درج شده است. در صورت فراموش کردن شناسه پرداخت، لطفاً با مرکز خدمات مشترکین ام تی ان ایرانسل تماس حاصل فرمایید؛ در غیر این صورت پرداخت وجه میسر نمی باشد.
در زمان پرداخت صورتحساب، لطفاً اطمینان حاصل فرمایید که مبلغ ذکر شده به شماره حساب های زیر واریز گردد:
o بانک ملت ، شماره حسا ب  ۹۶-۴۴۴۴۴۰
در صورتی که مشترک، تا مهلت پرداخت تعیین شده، اقدام به پرداخت صورتحساب تلفن همراه خود ننماید، خط تلفن وی به حالت تعلیق یک طرفه در خواهد آمد. در این حالت، مشترک تنها قادر به دریافت تماس و پیام کوتاه می باشد و امکان برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه را نخواهد داشت.
پس از گذشت ۲۱ روز از تعلیق یک طرفه، و عدم تصفیه حساب در این مدت، خط تلفن همراه به صورت خودکار به حالت تعلیق کامل در خواهد آمد. در این حالت مشترک نه تنها قادر به برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه نخواهد بود، بلکه امکان دریافت تماس و پیام کوتاه را هم نخواهد داشت.
اگر پس از گذشت ۲ دوره صدور صورتحساب، سیم کارت همچنان به حالت تعلیق کامل باقی بماند و مشترک اقدام به تصفیه حساب خود ننماید، شماره تلفن همراه وی از شبکه ام تی ان ایرانسل حذف خواهد شد. در این حالت، مشترک کلیه حقوق خود را در ارتباط با مالکیت و استفاده ازاین شماره تلفن از دست خواهد داد.
در صورتیکه مشترک قبل از تمام شدن یک دوره و دریافت صورتحساب، از تمامی اعتبار خود استفاده نموده باشد، جهت ممانعت از تعلیق یکطرفه خط: (۱) می تواند قسمتی از بدهی خود به ام تی ان ایرانسل را تصفیه نموده و مجدداً حسابش را به مقداری کمتر از حد اعتبار کاهش دهد و یا (۲) می تواند با پرداخت سپرده به ام تی ان ایرانسل میزان حد اعتبار خود را افزایش دهد. در این صورت، در ماههای بعد نیز می تواند تا حد اعتبار افزوده شده، از خدمات شبکه استفاده نماید.
صورتحساب تلفن همراه شما به صورت ماهانه برایتان ارسال می گردد.روش دریافت این صورتحساب بسته به انتخاب خود شما می تواند از طریق پست، کنترل حساب اینترنتی (E-care) و یا پست الکترونیکی (E-mail) باشد. در صورت عدم دریافت صورتحساب پس از گذشت یک ماه، خواهشمند است با شماره ۷۰۰ یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس حاصل فرموده و یا حضوراً به مراکز خدماتی ام تی ان ایرانسل مراجعه نمایید.
جهت کسب اطلاعات در مورد هریک از موارد زیر، با گرفتن شماره ۷۰۰از تلفن همراه ام تی ان ایرانسل و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایرخطوط با خدمات مشترکین ام تی ان ایرانسل تماس حاصل فرمایید.
استعلام حساب: جهت اطلاع از وضعیت حساب خود در هر زمان، می توانید با  خدمات مشترکین ام تی ان ایرانسل تماس حاصل فرمایید.
سیم کارتهای مفقود شده/ مسروقه: در صورت گم کردن یا دزدیده شدن سیم کارت، مراتب را هر چه سریعتر به  خدمات مشترکین ام تی ان ایرانسل اطلاع دهید.
صورت ریزمکالمات: شما می توانید با پرداخت هزینه تعیین شده، صورت ریزمکالمات خود را همراه با صورتحساب ماهانه دریافت نمایید. اگر در هنگام ثبت نام جهت دریافت ریزمکالمات خود اقدام ننموده اید ، جهت استفاده از این سرویس با خدمات مشترکین تماس بگیرید.
خدمات مشترکین در خدمت شماست!
مرکز خدمات مشترکین ام تی ان ایرانسل بدون وقفه ( ۲۴ ساعت در شبانه روز و ۷ روز در هفته) آماده پاسخگویی به سؤالات شما مشترکین گرامی است.
اگر هر پرسشی در ارتباط با خریداری سیم کارت، اطلاعات حساب، مشخصات و جزئیات پوشش شبکه، خدمات ارزش افزوده، اطلاعات درباره پیام کوتاه و … برایتان مطرح شده است و یا می خواهید درباره ما و خدمات ام تی ان ایرانسل بیشتر بدانید با ما تماس بگیرید. مرکز خدمات مشترکین ام تی ان ایرانسل پاسخگوی شماست.
جهت تماس با مرکز خدمات مشترکین تنها کافی است با شماره۷۰۰ تماس حاصل فرمایید. در صورتیکه از خط تلفنی به غیر از ام تی ان ایرانسل استفاده می نمایید، لطفاً از شماره  ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ استفاده نمایید.
در هنگام تماس با خدمات مشترکین صرفنظر از مدت زمان مکالمه شما با این مرکز، هزینه محاسبه شده برای شما مقدار ثابتی خواهد بود.
این هزینه ثابت معادل هزینه یک دقیقه مکالمه می باشد.
ام تی ان ایرانسل صورت حساب شما را به گونه ای متفاوت محاسبه می کند!
سیم کارتهای شما برای استفاده در شهر خاصی ثبت نشده اند. این بدان معناست که شما می توانید با سیم کارت خود در هر جای کشور اقدام به برقراری تماس نمایید و هزینه اضافی به شما تعلق نگیرد.
مادامیکه شما در داخل ایران هستید چه تماسهای شما در داخل شهر خودتان برقرار شود و چه با شهردیگری تماس بگیرید (تلفن همراه یا خط ثابت) هزینه تماسها براساس تعرفه تماس شهری خواهد بود. در  ام تی ان ایرانسل هزینه تماس بین شهری وجود ندارد!
مدت تماس شما ازهنگامیکه تلفن شروع به زنگ زدن می کند محاسبه نمی شود، بلکه این محاسبه از زمانیکه به تماس شما جواب داده شود آغاز می گردد.
هزینه تماس از لحظه برقراری، براساس دوره های یک دقیقه ای محاسبه می گردد. بدین صورت که حتی اگر بخشی از یک دقیقه را مصرف نموده باشید، آن دقیقه کامل محاسبه می گردد (تماس با خدمات مشترکین که صرفنظر ازمدت مکالمه فقط هزینه ای ثابت را در بر می گیرد، از این قاعده مستثنی می باشد).
http://www.iran-tejarat.com/AdFile/2831-2007-8-27-19-47-.jpg
سرویس پیام گیر صوتی ایرانسل
بجای استفاده از سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده  که تنها لیستی از شماره های تماس گیرندگان را در اختیار شما قرار می دهد، می توانید با فعال نمودن سرویس پیام گیر صوتی اختصاصی خود در مواقعی که در دسترس نیستند، پیام های گفتاری تماس گیرندگان را دریافت کنید.
نکته: سرویس قابلیت ذخیره ۳۰ پیغام ۱۲۰ ثانیه ای را دارد. پیغامهایی که شنیده نشده باشند تا دو روز و پیغامهای شنیده شده یا ذخیره شده تا ۷ روز در پیام گیر باقی می مانند.
چگونه سرویس پیام گیر صوتی خود را فعال کنید؟شما می توانید با استفاده از خط ام. تی. ان. ایرانسل خود با ۷۰۰ تماس گرفته و دستورات زیر را دنبال نمایید.
از آن به بعد هر زمان که خارج از محدوده پوشش شبکه ام تی ان ایرانسل بوده و یا تلفن همراهتان را خاموش کرده باشید، سیستم پیام های گفتاری تماس گیرندگان را ضبط خواهد کرد.
برای دسترسی به فهرست خدمات ام. تی. ان. ایرانسل شماره ۳ را وارد نمایید.
برای دسترسی به فهرست خدمات سرویس پیام گیر صوتی شماره ۱ را وارد نمایید.
برای فعال نمودن این سرویس شماره ۱ را انتخاب نمایید.
چگونه سرویس پیام گیر صوتی خود راغیر فعال کنید؟
شما می توانید در هر زمان با تماس گرفتن با شماره ۷۰۰ این سرویس را غیرفعال نمایید:
برای دسترسی به فهرست خدمات ام. تی. ان. ایرانسل شماره ۳ را وارد نمایید.
برای دسترسی به فهرست خدمات سرویس پیام گیر صوتی شماره ۱ را وارد نمایید.
برای غیر فعال نمودن این سرویس شماره ۴ را انتخاب نمایید.
چگونه به پیامهای خود گوش دهید؟شما می توانید با شماره ۱۰۰ یا ۱۰۵ تماس بگیرید تا از طریق تلفن همراهتان  به پیامهای گفتاری ضبط شده گوش دهید.
نکته: درصورت انتقال تماسهایتان به پیام گیر صوتی و یا سرویس  ذخیره شماره تماس گیرنده، دیگر نمی توانید آنها را به یک شماره دیگر منتقل نمایید.
چگونه از خطوط تلفن دیگری غیر از تلفن همراه خودتان برای گوش دادن به پیام های صوتی استفاده کنید؟
باید با شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید و هنگامی که از شما خواسته شد، شماره کامل تلفن همراهتان را وارد کنید. به دلایل امنیتی برای آنکه بتوانید از طریق تلفن دیگری پیام های صوتی ضبط شده در تلفن همراه خود را گوش دهید، احتیاج به یک کلمه رمز دارید. شما می توانید نخستین بار که شماره  ۱۰۰ (با استفاده از شماره تلفن ام تی ان ایرانسل خود)را می گیرید و یا با گرفتن شماره ۱۰۴ مبادرت به تعیین کلمه رمز نمایید.
برای آنکه پیام خوشامدگویی شخصی خود را ضبط نمایید، باید با شماره ۱۰۳ تماس بگیرید.
نکته: “پیام خوشامدگویی” می تواند ۲۴۰ ثانیه باشد.
هزینه تماسها:
تماس گیرندگان برای استفاده از سرویس پیام گیر صوتی شما هزینه پرداخت می کنند. شما برای دریافت پیامهای صوتی تان از خط ام تی ان ایرانسل خود هزینه ای نمی پردازید.
برای انتقال تماس تنها می توان یک شماره دیگر و یا سرویس “ذخیره شماره تماس گیرنده” را انتخاب نمود. به عبارت دیگر انتقال به هر دو گزینه به صورت همزمان امکانپذیر نمی باشد.
توجه:
سرویس پیام گیر صوتی ایرانسل
+ نوشته شده در  پنجشنبه پنجم آذر ۱۳۸۸ساعت ۱۸:۲  توسط راما  |  نظر بدهید
چندتا میانبر جالب ایرانسلی
چندتا میانبر جالب ایرانسلی
ایرانسل همانطور که می دانید توانسته است با ارائه سرویس های قابل رقابت با شرکت ارتباطات سیار ، بازار خوبی را در جامعه امروزی موبایل ایران بدست آورد. در اینجا شمارو با چند کد سیم کارت های اعتباری شرکت ایرانسل آشنا می کنم:
سیم کارت های اعتباری :
*۱۴۰*۳*۱*۱#
فعال سازی پیامگیر
*۱۴۰*۳*۱*۳#
فعال سازی ذخیره شماره
و ………
*۱۴۰*۳*۱*۴#
حذف همه سرویس ها
*۱۴۰*۳*۵#
دریافت تنظیمات MMS
*140*3*6#
دریافت تنظیمات GPRS
سیم کارت های دائمی :
*۱۳۰*۳*۱*۱#
فعال سازی پیامگیر
*۱۳۰*۳*۱*۳#
فعال سازی ذخیره شماره
*۱۳۰*۳*۱*۴#
حذف همه سرویس ها
*۱۳۰*۳*۵#
دریافت تنظیمات Mms
*130*3*6#
دریافت تنظیمات Gprs
سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده (Who Called):
این سرویس شما را قادر می سازد تا بدانید در زمانی که در دسترس نبوده اید، چه کسانی با شما تماس گرفته اند. چنانچه تلفن همراهتان خاموش بوده یا خارج از محدوده پوشش شبکه باشد، کسی که با شما تماس می گیرد، به یک سرویس پیام گیر هدایت می شود که در آنجا شماره این شخص ذخیره می شود. هنگامی که تلفن همراهتان مجدداً در دسترس قرار گیرد، لیستی از تمام شماره هایی که با شما تماس گرفته اند به همراه زمان این تماسها از طریق SMS برای شما ارسال می گردد.
این سرویس و سرویس پیام گیر صوتی نمی توانند همزمان فعال باشند. شما تنها می توانید از یکی از دو سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده یا پیام گیر صوتی در یک زمان استفاده نمایید.
http://www.mobile724.com/img/images/78896546854744113101.jpg
خدمات ارزش افزوده ایرانسل
پیام کوتاه (SMS)    سرویس پیام کوتاه به شما اجازه می دهد تا پیامهای نوشتاری را به سایر کاربران تلفن همراه ارسال و یا از آنها دریافت نمائید. پیامهای نوشتاری شما می توانند حداکثر معادل ۱۶۰ حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها ) به زبان انگلیسی و یا ۷۰ حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها) به زبان فارسی باشند. برای فرستادن SMS از صحت شماره مرکز پیام اطمینان حاصل فرمائید.
شماره مرکز پیام ۰۰۹۸۹۳۵۰۰۰۱۴۰۰ می باشد.
انتقال تماس    شما می توانید تماسهای خود را با استفاده از این سرویس به هر شماره تلفن دیگری بجز تلفن همراه خود منتقل کنید.
کنفرانس تلفنی    با استفاده از این سرویس می توانید بطور همزمان با حداکثر پنج نفر دیگر صحبت کنید. مهم نیست که این افراد در کدام نقطه واقع شده اند، فقط کافیست که در آن نقطه پوشش شبکه داشته باشیم.
سرویس نمایش شماره تماس گیرنده (CLIP)    این سرویس به شما امکان می دهد تا قبل از پاسخ دادن به تلفن همراهتان، شماره شخص تماس گیرنده را ببینید.
سرویس مسدود نمودن تماس    این سرویس به شما امکان می دهد تا در مواقع لازم و بنابر صلاحدید خودتان از برقراری و یا دریافت تماس جلو گیری نمایید.
خدمات ویژه مشترکین سیم کارتهای اعتباری
سرویس استعلام موجودی    شما می توانید با شماره گیری *۱۴۰*۱#[YES/OK]  از موجودی حساب خود آگاه شوید.
خدمات مشترکین ایرانسل    یک خط تلفنی برای ارائه کمک و پشتیبانی که به شما امکان دسترسی فوری به تیم خدمات مشترکین ایرانسل را می دهد. فقط کافیست شماره ۷۰۰ را بگیرید!
خدمات ویژه مشترکین سیم کارتهای دائمی
صورت ریز مکالمات    صورتحساب ماهیانه شما همراه با ریز مکالمات شامل شماره های گرفته شده، مدت مکالمه و هزینه های تماس.
خدمات مشترکین ایرانسل    یک خط تلفنی برای ارائه کمک و پشتیبانی که به شما امکان دسترسی فوری به تیم خدمات مشترکین ایرانسل را می دهد. فقط کافیست شماره ۷۰۰ را بگیرید!

دیدگاه خود را بنویسید